Subject: Palgapeegel | Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
From: "Maarika Viilver" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 13:42:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Usun, et pöördun teemaga, mis ei puudutab paljusid tööandjaid.

Palgapeegli rakendus on väga hea tööriist, mida nii ESG erinevates
raportiliikides, kui ka investorite ja koostööpartnerite küsimustikele
vastates kasutada. Palgapeegel muudab vastamise märksa kiiremaks, andmed
on automaatselt kättesaadavad. Selleks, et palgapeegli osas rahvusvahelist
selgitustööd teha oleks suurepärane, kui alljärgnev link oleks kättesaadav
ka inglisekeelsena.
<https://www.mkm.ee/too-ja-vordsed-voimalused/vordsed-voimalused-ja-soolin
e-vordoiguslikkus/palgapeegel>
https://www.mkm.ee/too-ja-vordsed-voimalused/vordsed-voimalused-ja-sooline
-vordoiguslikkus/palgapeegel

Olemas on link
<https://mkm.ee/en/work-and-equal-opportunities/employment-relationships-a
nd-work-environment/pay-gap>
https://mkm.ee/en/work-and-equal-opportunities/employment-relationships-an
d-work-environment/pay-gap, mis ei anna kahjuks sisulist informatsiooni
piisavalt.

Parimate soovidega

Maarika Viilver
Personalijuht

  _____

BB Finance OÜ
+372 5015250
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://bbfinance.ee/> bbfinance.ee

Käesolev teade on mõeldud ainult isikule või ettevõttele, kellele see on
adresseeritud. Käesolev teade võib sisaldada piiratud levikuga ja
konfidentsiaalset teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat ja kiri on
jõudnud Teieni ekslikult, teavitage palun sellest kirja saatjat koheselt
ning kustutage kiri oma arvutist. Andmete avaldamine, levitamine või
paljundamine on ilma vastava loata rangelt keelatud.